Sia Partners kroont Yuzzu tot digitale marktleider in directe verzekeringen

DE VOLLEDIGE BETROUWBAARHEID VAN DE AXA GROEP

Zo verzekeren wij de gemoedsrust van onze 150.000 klanten

google review logo
4.5 

/ 412 opmerkingen

In de studie werd gekeken naar de volledige klantbeleving, van het zoeken van informatie op de website tot de volledige gebruikerservaring. Met een score van 15.28/20 positioneert Yuzzu zich als digitale marktleider in directe verzekeringen.

Met een score van 15.28/20 kroont Sia Partners Yuzzu tot de directe verzekeraar met de beste digitale klantbeleving. Van alle Belgische directe verzekeraars scoorde Yuzzu het hoogst op het gebied van digitaal aanbod en beleving. Het onderzoek gaf een totaalscore op vijf verschillende criteria: het klanttraject, de toegankelijkheid om een online simulatie te maken, het gemak om online in te tekenen, het schadebeheer en de volledige gebruikerservaring (bv. navigatie, look & feel en eenvoud).

Als directe verzekeraar is het de missie van Yuzzu om toegankelijke verzekeringen aan te bieden en tegelijkertijd de digitalisering te omarmen door innovatieve technologieën te gebruiken om hun klanten te ondersteunen.

Anthony Wolf, Head of Financial Services bij Sia Partners: “Yuzzu is niet alleen de beste speler op de digitale markt van directe verzekeringen. Ze hebben ook de grootste vooruitgang op de ranglijst geboekt, wat aantoont dat ze in staat zijn om grote spelers, zoals Belfius of AG Insurance, daadwerkelijk uit te dagen.”

Erik Heggen, CEO bij Yuzzu: “Onze missie is om de beste prijs-kwaliteitverhouding op de Belgische markt te bieden. En dankzij de studie van Sia Partners bewijst Yuzzu nogmaals dat we marktleider zijn in directe verzekeringen, en dat we niet alleen een scherpe prijs kunnen bieden, maar ook een van de beste digitale ervaringen in de markt. Digitalisering is de motor van gebruikersgemak, toegankelijkheid en efficiëntie, terwijl menselijkheid de ziel en het vertrouwen in de sector behoudt. Bij Yuzzu weten we hoe we die twee krachten in evenwicht moeten brengen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.”

Elodie Didier, Marketing Manager bij Yuzzu: “We zijn heel trots op de totaalscore die we van Sia Partners hebben gekregen. Het hele team heeft het afgelopen jaar hard gewerkt om onze digitale ervaring te optimaliseren. We hebben ons best gedaan om de digitale roadmap te versnellen en we hebben de knelpunten tijdens de klantbeleving geanalyseerd. Bij Yuzzu staat het belang van de klant centraal, we krijgen hoge tevredenheids- en aanbevelingsscores van onze klanten. Deze studie motiveert ons echt om te blijven investeren in digitalisering en onszelf de komende jaren uit te dagen.”

Bereken gratis je gepersonaliseerde premie!

Pssstt: ben je al klant bij Yuzzu? Dan hebben we goed nieuws. Voor ieder nieuw contract dat je toevoegt, krijg je 2 maanden gratis! Onze Yuzzu Bonus geeft jou dus korting op de premie van je bijkomend contract gedurende het eerste jaar hiervan.

Ontdek al onze blogartikels!

Een heleboel interessante artikels staan op jou te wachten!