DE VOLLEDIGE BETROUWBAARHEID VAN DE AXA GROEP
Een premie op maat? Uiteraard! Je premie voor je BA is aangepast aan de cilinderinhoud van je motor. En het standaardtarief voor een omnium daalt naarmate de motor ouder wordt.
Je motor rijdt niet meer na een ongeval? Dan kan je rekenen op de gratis bijstand in je burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering. Bovendien biedt Yuzzu een bestuurdersverzekering die ook je motoruitrusting kan dekken.
We verzekeren je direct, maar wel met kwalitatieve dekkingen en een topservice. Onze goede prijs-kwaliteitverhouding is gebaseerd op 28 jaar ervaring en wordt beloond met het vertrouwen van 150.000 klanten.
Vergelijk dus zeker je huidige motorverzekering met die van Yuzzu. De online simulatie is vrijblijvend en je hebt ze zo ingevuld. Ja, je direct verzekeren is voordelig. Dat kunnen onze 150.000 klanten bevestigen.
Dan kun je terecht bij onze medewerkers. Zij staan voor je klaar via het online formulier, via de telefoon of in een van onze shops. Die service vertaalt zich in een tevredenheidsscore van 4,4 op 5 (*) van onze klanten.
Je krijgt 60% korting op de BA van je motor als je wagen al bij ons verzekerd is en je 30 jaar of ouder bent. Bovendien krijg je elk bijkomend contract 2 maanden gratis gedurende het eerste jaar. Zo belonen we je vertrouwen.
Beoordeling klantentevredenheid door Yuzzu-klanten, ongeacht hun product, via Hello Customer (Customer Satisfaction 2023). In 2023 kreeg Yuzzu een klantentevredenheidsscore van 4,44/5 van de 5.917 bevraagde klanten.
Stephanie V
het vriendelijk en behulpzaam personeel aan de telefoon. heel belangrijk, ik voel mij klant en geen nummer.
Femke L.
Na het aanmaken van mijn offerte belde een medewerker voor verdere opvolging. Wat ik zeker waardeer is de simulatie die effectief is en een goedkoper alternatief is voor mijn huidige verzekering. Ik vind het fijn dat Yuzzu de vooropzeg kan regelen.
Luc A.
Heb telefonisch contact gehad met uw dienst voor melding nieuwe wagen, en ben aanstonds geholpen en direct alle formulieren doorgekregen via e-mail. zo zou het overal moeten gaan.
Guy V.
In een snel tempo en met regelmatige tussentijdse communicatie werd mijn schadegeval behandeld.
Guido G.
Alles is perfect verlopen, correcte service, de klant wordt goed begeleid Doe zo verder!
Stephanie V
het vriendelijk en behulpzaam personeel aan de telefoon. heel belangrijk, ik voel mij klant en geen nummer.
Femke L.
Na het aanmaken van mijn offerte belde een medewerker voor verdere opvolging. Wat ik zeker waardeer is de simulatie die effectief is en een goedkoper alternatief is voor mijn huidige verzekering. Ik vind het fijn dat Yuzzu de vooropzeg kan regelen.
Luc A.
Heb telefonisch contact gehad met uw dienst voor melding nieuwe wagen, en ben aanstonds geholpen en direct alle formulieren doorgekregen via e-mail. zo zou het overal moeten gaan.
Guy V.
In een snel tempo en met regelmatige tussentijdse communicatie werd mijn schadegeval behandeld.
Guido G.
Alles is perfect verlopen, correcte service, de klant wordt goed begeleid Doe zo verder!
Stephanie V
het vriendelijk en behulpzaam personeel aan de telefoon. heel belangrijk, ik voel mij klant en geen nummer.
Femke L.
Na het aanmaken van mijn offerte belde een medewerker voor verdere opvolging. Wat ik zeker waardeer is de simulatie die effectief is en een goedkoper alternatief is voor mijn huidige verzekering. Ik vind het fijn dat Yuzzu de vooropzeg kan regelen.
Luc A.
Heb telefonisch contact gehad met uw dienst voor melding nieuwe wagen, en ben aanstonds geholpen en direct alle formulieren doorgekregen via e-mail. zo zou het overal moeten gaan.
Guy V.
In een snel tempo en met regelmatige tussentijdse communicatie werd mijn schadegeval behandeld.
Guido G.
Alles is perfect verlopen, correcte service, de klant wordt goed begeleid Doe zo verder!
Stephanie V
het vriendelijk en behulpzaam personeel aan de telefoon. heel belangrijk, ik voel mij klant en geen nummer.
Femke L.
Na het aanmaken van mijn offerte belde een medewerker voor verdere opvolging. Wat ik zeker waardeer is de simulatie die effectief is en een goedkoper alternatief is voor mijn huidige verzekering. Ik vind het fijn dat Yuzzu de vooropzeg kan regelen.
Luc A.
Heb telefonisch contact gehad met uw dienst voor melding nieuwe wagen, en ben aanstonds geholpen en direct alle formulieren doorgekregen via e-mail. zo zou het overal moeten gaan.
Toch nog even dit…
De autoverzekering is een verzekeringsproduct niet-leven van Yuzzu nv en wordt afgesloten voor een periode van een jaar. Het verzekeringscontract wordt stilzwijgend vernieuwd tenzij je het minstens 3 maanden voor de vervaldag opzegt. Je kan een verzekeringsvoorstel krijgen via 02 505 67 00 of via www.yuzzu.be/nl/motorverzekering/simulatie.
Lees zeker de infofiche van de motorverzekering of de infofiche van de bromfietsverzekering, de algemene voorwaarden en de productkenmerken van de motorverzekering of de productkenmerken van de bromfietsverzekering, voordat je het contract ondertekent. Zo kom je meer te weten over de omvang van onze dekkingen, maar ook over hun beperkingen en eventuele uitsluitingen.
Bij klachten kun je je wenden tot Yuzzu nv, Havenlaan 86C bus 117, 1000 Brussel. Mocht dit niet volstaan, dan kun je ook terecht bij de dienst Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel. Je hebt ook altijd de mogelijkheid om de tussenkomst van een rechter te vragen. De producten van Yuzzu nv vallen onder het Belgisch recht.
Yuzzu nv is een verzekeringsonderneming toegelaten onder code 1455 voor de takken 1a, 3, 10a, 10b, 16, 17, 18 (K.B. 30-06-1996, B.S. 31-07-1996) en voor de takken 8, 9 en 13 (K.B. 22-05- 2000, B.S.16-06-2000) door de Nationale Bank van België.